Jan C. Still Lugerforums banner
41 - 60 of 242 Posts
Als u met RIA in zee gaat, spreek dan met hen af om u geen commissie in rekening te brengen. Elk bedrijf dat de collectie van uw vader aanbiedt, zou moeten beseffen dat het een aanzienlijke winst zal maken met het aanbod.

thejanstillcollection.com

Alles in kleine letters

De site zal om 12.00 uur EST online zijn. Ik zal in staat zijn om vanavond e-mails te controleren.

Ik heb een lijst opgenomen van alle items die ik al op de website heb verkocht. Nog niet alles staat op de site, ik zal items toevoegen als ik tijd heb.

Bedankt:)

Kathy Still

Kathy,
Hoe ga je verkopen?
Zijn ze al geprijsd of wordt het zoals een blinde veiling?
.... de anticipatie maakt me gek!

De site is live. Ik begrijp dat er dagelijks stukken worden toegevoegd. Als u een item niet ziet staan, wees dan geduldig met de familie, want ze voegen dagelijks items toe. Veel verzamelplezier!

Het ziet er geweldig uit voor mij! Laadt snel en ik ben GEK op het zien van al die geweldige foto's van de hoogwaardige stukken, wat een collectie...

Ik heb vanmorgen een bestelling op de site geplaatst. Ik heb een e-mailbevestiging ontvangen, maar geen instructies over waar ik moet betalen en het artikel wordt nog steeds als beschikbaar op de site weergegeven. ?? Het meeste waar ik in september naar had geĂŻnformeerd, stond in de pre-sale sectie.

Ze vroegen of je wilde zoeken naar een e-mail van hen met de definitieve prijs, inclusief verzendkosten.
Als je een FFL hebt, moet je die ook doorsturen.
De website raadt aan om hun contactpagina te gebruiken: CONTACT | Tim Steffan
Het andere contact e-mailadres staat onderaan elke webpagina: stillslugers@gmail.com

Opmerking: De website is vandaag pas live gegaan - er zijn duidelijk een paar bugs om uit te werken.
Als je de website bekijkt via een computerbrowser, wil je misschien het venster VEEL breder maken.
Om de een of andere reden overlapt de tekst de afbeelding van het boek en is het moeilijk om het zo te lezen.
Ik heb de tekst net gekopieerd en in een Word-document geplakt om het beter te kunnen lezen.

Een ding dat ik niet meteen opmerkte, was waar ze het icoon voor WINKELWAGEN plaatsten nadat je iets had gekozen.
De WINKELWAGEN is de GOUDEN tas links van het zoekvak voor zoekopdrachten.
Image

Trouwens, de twee dingen die ik "kocht" staan nog steeds (<-grapje) als beschikbaar vermeld.
Hilariteit zou wel eens om de hoek kunnen liggen.

41 - 60 of 242 Posts