Jan C. Still Lugerforums banner
21 - 40 of 242 Posts
Hallo,

dit is uiteindelijk veel meer werk en tijd geworden dan ik had verwacht. Ik hoop binnenkort weer te beginnen met de verzoeken per e-mail met aanbiedingen. Ik begin met de oudste en werk me naar voren. Ik waardeer uw begrip en geduld. Dit is een hele klus gebleken en ik begrijp waarom families besluiten om naar een veiling te sturen. Ik geef er de voorkeur aan om ze zoveel mogelijk privé aan te bieden. Dit eert mijn vader, zijn verzamelen, onderzoek, auteurschap en het vormen van deze gemeenschap. Het eert ook mijn moeder die zoveel tijd heeft gestoken in het redigeren en helpen van mijn vader bij het schrijven van zijn boeken.

Ik combineer de wapens met de holsters en accessoires zoals gefotografeerd in de boeken van mijn vader. Ik denk dat hij zou willen dat ze zoveel mogelijk bij elkaar passen.

Ik heb Ed gevraagd de lijst te verwijderen omdat ik me realiseerde dat het voor mij gemakkelijker zal zijn om ze te matchen, te fotograferen en vervolgens te plaatsen in plaats van bestellingen aan te nemen. Ik zal hier op het forum plaatsen hoe ik te werk ga, ruim voordat ik begin.

Ik geniet ervan om me op deze manier mijn vader te herinneren en hoop dat te kunnen delen. Bedankt voor alle hulp, deze gemeenschap is zoveel meer dan ik me had gerealiseerd.

Kathy Still

Nou, tot zover het vroeg vragen en geduldig zijn...
Ja. Ik heb heel aardig en respectvol contact opgenomen en niets gehoord. Geen klacht. Ik weet zeker dat ze overweldigd is en dat ze ook maar één kans krijgt om het goed te doen voor haar familie. Ik denk dat ik de website in de gaten zal houden. Hopelijk krijgen we hier een seintje als hij live gaat.

Ja. Ik heb heel vriendelijk en respectvol contact opgenomen en niets gehoord. Geen klacht. Ik ben er zeker van dat ze overweldigd is en dat ze ook maar één kans krijgt om het goed te doen voor haar familie. Ik denk dat ik de website in de gaten zal houden. Hopelijk krijgen we hier een seintje als hij live gaat.
Heb je gemaild? Wat is je adres?

Iedereen die mij een e-mail stuurde op stillslugers@gmail.com en geen antwoord heeft ontvangen, laat het me hier weten, met uw e-mailadres. Ik zal controleren of ik een e-mail van u heb ontvangen. Ik heb geprobeerd om minstens één keer te antwoorden, sommigen waren automatische antwoorden, omdat het een uitdaging is geweest om bij te blijven.

Elke persoon een optie e-mailen om te kopen is geen erg efficiënte manier om dit te doen. Het was waarschijnlijk een vergissing om op die manier te beginnen. De website geeft u gedetailleerde foto's van elk pistool en de prijzen, zodat u beter kunt kiezen waarin u geïnteresseerd bent. Niet alle pistolen zullen meteen online komen, dus blijf terugkomen als u niet ziet wat u zoekt. Ik heb er tot nu toe maar een paar verkocht, de meeste zijn nog steeds beschikbaar. Ik zal proberen een lijst te plaatsen van de reeds verkochte pistolen, hier of op de website.
Een paar zullen in Rock Island terechtkomen, degenen die ik het moeilijkst kan prijzen, evenals degenen die niet binnen een redelijke termijn worden verkocht. Ik heb nog niet definitief besloten welke naar de veiling gaan, dus het is niet nodig om te vragen.
Ik kijk uit naar de lancering op 7 januari.

Kathy Still

Ook ik was teleurgesteld na vier maanden wachten (en het afslaan van twee felbegeerde wapens voor mijn verzameling) in de overtuiging dat ik een e-mailmogelijkheid zou krijgen om te kopen uit Jan's collectie. In de hoop dat ik er nog steeds een krijg uit de Still-collectie, maar nu bang dat ik er helemaal buiten val.

Ik begrijp echter dat de familie Still nog nooit zoiets heeft gedaan, dat het een monumentaal proces is en dat ze hun best doen voor alle betrokkenen. Dus ik wens hen niets dan het allerbeste voor het nieuwe jaar en daarna.

Gelukkig nieuwjaar aan alle verzamelaars en liefhebbers over de hele wereld.

Proost!

21 - 40 of 242 Posts